STEP IT Academy! Studiem din 1999. Educație computerizată de înaltă calitate pentru adulți și copii. Pregătim programatori, designeri și ingineri de rețea pentru o viitoare carieră în IT. Vă ajutăm să deprindeți abilități ce nu pot fi înlocuite de inteligența artificială. Pe lângă cunoștințele de profil, vă învățăm să elaborați proiecte reale, să rezolvați task-uri actuale lucrând în echipă dar și individual.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Cravțov Liliana

Try My Games:

Absolventul cursului:

Game Development

La ce companie lucrați acum?

La moment activez în cadrul companiei “Try My Games”, în poziția Unity Tech Artist / 3D Artist.

La ce proiecte ați participat?

Am lucrat ca artist-animator de efecte vizuale pentru companii din SUA, plus și ca 3D artist și Tech artist pe platforma Unity pentru jocuri de calculator în companiile locale. Auxiliar, am participat la proiectele “Golden byte” și hackathonul Azur/DTF.

Care este cel mai de succes proiect cu care Vă mândriți?

Proiectul care îmi place cel mai mult și la care activez la moment este “Snake Arena”, un joc casual pe platforma mobilă.

Ce rol a jucat STEP în viața Dumneavoastră?

Am venit la STEP din curiozitate și dorinta de a explora lumea IT, mai ales partea grafică. Mi-am dorit să descopăr practica dincolo de fațada incredibilă a filmelor, jocurilor de calculator, spoturilor publicitare, desenelor animate. Sunt un exemplu perfect a situației când din curiozitate se naște pasiune, ardoare, străduință, - toate acestea la rândul lor ducând la un job interesant, bine remunerat și mereu în dezvoltare cantitativă și calitativă. Cu siguranță, în cazul meu, academia a pus bazele unei pasiuni neașteptate.

Ce sfaturi le puteți da studenților Academiei?

Tinerii proaspăt veniți la STEP ar trebui să fie pregatiți de multă muncă dincolo de orele din academie- orice profesie în IT presupune în primul rând exploarare și practică continuă, parțial și în domeniile afiliate celui ales, dat fiind faptul că tehnologiile avansate sunt adesea interdependente. În rest, mult curaj și perseverență le doresc, pot să îi asigur că venirea la STEP este o hotărâre bună.

Politica de confidențialitate