Chișinău, bd. Decebal 139

Training exclusiv “SOFT Skills!” în parteneriat cu: IPSA HR Solutions (Canada) și Significado Foundation

14

Săptămâna aceasta studenții din cadrul STEP IT Academy Moldova au început un nou curs!

Cursul este organizat exclusiv pentru studenții din cadrul STEP IT Academy Moldova și va dura 4 săptămâni, o dată pe săptămână, în fiecare joi, începând cu 21 Aprilie ora 18:00 (3 ore academice), auditoriu 328.

Soft Skills, un termen tot mai întâlnit în ultima perioadă, în special odată cu creșterea importanței resurselor umane în sfera organizațiilor, se referă la acele competențe generale deținute de o persoană, diferite de așa-numitele Hard Skills – competențele specifice unui anumit domeniu.

Soft Skills, cunoscute și drept “aptitudini soft” sau competențe interpersonale, sunt adesea asociate inteligenței emoționale și depășesc granița aptitudinilor profesionale, fiindu-i la fel de necesare și utile individului și pe plan personal. Ele sunt competențe la nivel comportamental și se întind pe o arie foarte vastă. Iată câteva exemple: comunicarea (interpersonală, publică, vorbitul în public), negocierea şi rezolvarea conflictelor, managementul timpului, rezolvarea creativă de probleme, gândirea strategică, flexibilitatea, lucrul în echipă, networking, persuasiune etc. Aceste aptitudini nu pot fi cuantificate, însa ele sunt luate tot mai mult în considerare în procesul de recrutare a angajaților, întrucât aduc o contribuție majoră succesului profesional.

James Heckman, laureat al Premiului Nobel pentru economie în anul 2000 şi profesor la Universitatea din Chicago, a demonstrat că succesul în viaţă nu este pregătit doar prin formarea competenţelor cognitive, ci este cel puţin la fel de importantă formarea abilităţilor socio-emoţionale.

Ce învățați la Curs:

Prin acest curs veți învăța să vă descoperiți potențialul intern și cum să vă antrenați aptitudini soft necesare pentru a avea un start reușit în carieră.

Vor fi abordate subiectele:

  1. Self-Discovery – Descoperirea de SINE – unde se va pune accent pe: competențele care sunt necesare pentru a reuși la locul de muncă, studenții se vor auto-cunoaște, utilizând diferite instrumente și teste pentru identificarea tipului de personalitate, stilului propriu de învățare, stilului potrivit de management al companiei angajatoare.
  2. Comunicarea eficientă – este cea mai importantă abilitate la locul de muncă. Ce este comunicarea – nu doar pur și simplu transferul de informații de la o persoană la alta, orală sau în formă scrisă, ea întotdeauna presupune doi sau mai mulți participanți, ca să fiți înțeleși și auziți este important să înțelegeți publicul, să vă adaptați stilul de comunicare pentru un maxim impact. Veți învăța: cum să vă vinde-ți ideile; cum să realizați prezentări puternice; veți dezvolta competențe de ascultare și aspectele comunicării non-verbale: mimica, limbajul și code-ului vestimentar.
  3. Soluționarea problemelor – fie că aceste probleme sunt mari sau mici, ele trebuie să fie tratate în mod constructiv și corect. Având competențe necesare pentru a găsi soluții la probleme, a acționa creativ, este ceea ce companiile caută în angajați.
  4. Planificare și organizare – specificul domeniului IT constă în multitudine de proiecte necesare de a fi realizate în același timp și interacțiunea cu mai multe părți interesate în același timp. Planificarea și organizarea eficientă este una dintre cele mai valoroase competențe pe care le caută angajatorii. Veți obține o înțelegere teoretică a principiilor de gestionare a timpului, precum și o pregătire practică în modul de abordare și gestionare a unui mare volum de muncă.
  5. Lucru în echipă – schimbul de cunoștințe, stabilirea și construirea relațiilor, sprijinirea tuturor persoanelor implicate într-un proiect este un lucru esențial în lucru în echipă. Aici sunt necesare competențe interpersonale și uneori, calități de lider, astfel încât să puteți lua în considerare și să răspundeți în mod adecvat la comportamentul și motivațiile altora, ușor să adaptați stilul personal la cel de grup sau să îndemnați pe alții la anumite acțiuni.
  6. Leadership – ”Leadership-ul include atât cunoașterii de sine, având o viziune clară, bine comunicată, cât și capacitate de a oferi încrederea și a lua măsuri eficiente, toate, pentru ași realiza potențialul unui bun conducător. ” Prof. Warren Bennis
    Învățăm principiile cheie ale conducerii și cum să alegem și să identificăm modul cel mai potrivit de conducere într-o varietate de roluri.
  7. Negocierea – este o altă competență necesară care constă în puterea de convingere. Învățăm să înțelegem mai bine ce este negocierea reușită, antrenăm abilități de influență în negociere, abilități care pot fi utilizate în viața personală și profesională, ne învățăm să ne vindem ideile și să încheiem contracte.

Traineri Curs:

Grant Abraham, Director executiv la Significado Foundation
Grant are 20 de ani de experiență de lucru la nivel internațional în cadrul organizațiilor de caritate, ONG-urilor din Asia și MENA. Avocat, specialist în dezvoltarea carierii la nivel mondial, orientare profesională și consultant în transformări de instituții, comunități prin generarea de noi locuri de muncă.
Andrew Wallace, Director operațional la Significado Foundation
Pasiunea lui Andrew din ultimii 8 ani este de a genera și provoca noi afaceri pentru a transforma întregi societăți civile, angajarea tinerilor specialiști pe plan internațional în cadrul companiilor cum sunt: Intel, Microsoft și Citi în Irlanda.
Shirleen Sayers, Director studii IPSA HR Solutions
Shirleen este profesoară ce are o vastă experiență în predare în diferite contexte interculturale. Ea este un scriitor creativ activ și este pasionată de utilizarea abilităților soft ca un instrument de dezvoltare continuă.
Marjorie Price, Manager general IPSA HR Solutions
Marjorie – manager în resurse umane cu experiență de peste 22 de ani. Ea a realizat programe de formare de resurse umane în peste 15 țări, ce au ajutat tinerii să-și valorifice potențialul.

Primul contact cu candidatul și primele impresii au loc în cadrul interviului de angajare, care reprezintă etapa centrală a procesului de recrutare. Ca să fii pregătit din timp, ca șansele tale de reușită să crească cu 80% am acceptat și lansat acest curs, alături de trainerii noștri – specialiștii de la IPSA HR Solutions (Canada) și Significado Foundation care știu foarte bine cum să-ți dezvolți aptitudinile soft și să te pregătești pentru o carieră de succes și sunt gata să se împartă cu tine cu aceste secrete.

Succesul tău este și succesul nostru! STEP IT Academy Moldova are grijă de reușita studenților!

Doriți să vă trimitem un set de lecții demo?


Da
Nu

Completați formularul, Vă rog


Enter sms-code for confirmation